Artikelmarketing veroorzaakt zoekmachine SPAM

0
23
Artikelmarketing veroorzaakt zoekmachine SPAM
Artikelmarketing veroorzaakt zoekmachine SPAM

Wanneer je op zoekmachines zoekt, zullen jou drie zoekwoorden letterlijk resulteren in duizend websites. Je kunt artikelmarketing bedanken voor dat stukje feit.

Artikelmarketing is het gebruik van goed geschreven artikelen om informatie te verstrekken over een onderwerp dat nauw verwant is aan een product. Als u bijvoorbeeld een medicijn over diabetes verkoopt, is een geweldige manier om het product te promoten en de aandacht van mensen met diabetes te trekken, een artikel over diabetes te schrijven! Op die manier wordt uw doelmarkt gevangen.

Artikelen die voor dit type marketing worden gebruikt, bevatten vaak een biobox met het bedrijf, het product en de contactgegevens. Sommigen hebben zelfs foto’s van het product ernaast. Kwaliteitsartikelen die op dit gebied worden gebruikt, zijn vaak informatief en kort. Je wilt ze immers geïnteresseerd houden en ze niet dood vervelen!

Het is niet verwonderlijk dat het world wide web de afgelopen jaren zijn effectiviteit heeft gevonden. Artikelmarketing is inmiddels een online fenomeen geworden. Steeds meer artikelen over verschillende vakgebieden worden dagelijks via internet geüpload. Mensen die websites hebben, hebben artikelen gebruikt om hun paginaweergaven te vergroten.

Op hun beurt worden ze ondersteund door online adverteerders die vertrouwen op hun paginaweergaven voor advertentieweergaven en consumentenbewustzijn. Zoekmachines vertrouwen ook op de artikelen die in hun mappen worden ingediend om websites te rangschikken tijdens een zoekopdracht. Hoe meer artikelen in de directory, hoe beter de rangorde.

Maar het gebruik van online artikelmarketing heeft de kwaliteit van de materialen die via internet worden geplaatst verlaagd. In plaats van de goed geschreven artikelen die consumenten informeren over een relevant onderwerp, plaatsen websites materiaal dat lukraak is geschreven. Controleer enkele van de websites die uit de zoekmachines komen en u zult zien hoeveel de kwaliteit van de internetartikelen is afgenomen.

Sommige artikelen op internet zijn gekopieerd van een andere website. Hoewel ze verschillende eerste alinea’s en inleiding hebben, zal de essentie van het artikel of zelfs het lichaam precies hetzelfde zijn. Sommigen herformuleren het oorspronkelijke artikel, maar als je het leest, zul je zien dat het concept en de principes die worden besproken vaak hetzelfde zijn. Dit is de reden waarom er veel duplicatie is wanneer u onderzoek doet via internet. Sommigen zullen na de tweede alinea zelfs een heel ander onderwerp presenteren.

Een ander probleem is de structuur en grammatica van de geplaatste artikelen. De meeste artikelen hebben tegenwoordig echt een afschuwelijke grammatica en verschillende verkeerde spellingen. Typefouten komen ook vrij vaak voor op websites. De structuur van de artikelen is ook niet goed gedaan, waardoor mensen denken dat de mensen die ze hebben geschreven niet-schrijvers zijn.

Betrouwbaarheid is ook een ander probleem dat is opgedoken met artikelmarketing. Aangezien artikelen voornamelijk worden geschreven voor de zoekmachinerangschikking en de paginaweergaven voor adverteerders, zullen de meeste artikelen geen auteurs meer bevatten. Dit wordt beschouwd als onbetrouwbare bronnen, vooral voor mensen die technische stukken onderzoeken. Slechts een paar websites hebben artikelen die bylines bevatten.

Dit heeft invloed gehad op de betrouwbaarheid van de informatie die van internet wordt gehaald. Sommigen zijn zelfs helemaal niet te vertrouwen, vooral de sites die niet zo bekend zijn.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in